В центъра имах любим магазин - с любезен и усмихнат персонал, който работеше там от години.
Сега ги замениха с други продавачки - магазинът си остана същият, стоката - същата, а отношението е различно. Вече не ме кефи как ме обслужват, но не мога да си позволя да сменя марката.
Та си беше магазин с име и претенции, а по-възрастната продавачка не знаеше, че при някои чужденци не е прието да се обърнеш към непознат/клиент с "ти", определя се като свойско и невъзпитано държане. Една клиентка дори й направи забележка, с леко шеговит тон. Все едно продаваш кюлоти на пазара, а уж в скъп и престижен магазин.
Така че не е важна само стоката и марката, нито цената. Голямо значение има и ангажираният човешки ресурс. Дано мениджърите най-сетне го осъзнаят.