обаче има едно техно ,което няма голяма разлика с метъла,същото друсане на главите/друсане /
Хардкор теченията в електронната музика не са за нежни уши. Аз съм им фен още от ранните 90-те, у нас тук почти никой още не беше чувал за тях. И по принцип на пръсти се броят хората, на които може да им понесе тази музика. Мога да я сложа думата и в кавички, защото то са едни звуци, шумове, децибели и агресивни ритми, които странно защо ми доставят такова удоволствие.
По онова време и самите Продиджи не бяха достатъчно известни (за щастие), а в България дори нямаха идея, че са се родили. Аз си ги открих и оцених още в началото, а впоследствие настъпи бум и тези стилове станаха особено популярни.
Д.Г. обаче няма общо. Той не е точно сред първите в хауса, по-скоро във френския, така може, но е по-коректно да се каже, че той е сред лицата, които имат принос основно за комерсиализацията на тази музика. И мога да се съглася донякъде с Бин, че има потенциал за печелене на пари чрез ъндърграунд методи, с което не твърдя, че е прал. :012: Просто има данни човекът за разни схеми. От друга страна, електронната музика винаги е била един вид пропаднало изкуство, така че пак му се връзва.