Papy,всъщност възпитанието е главната и най-трудна цел на учителя .За да избегна задръжка в казармата станах възпитател за една година в занималня-1-8 клас,никакъв проблем,заслугата да призная беше по-вече на колегата-пенсионер,бивш шеф на полиция-в сложна ситуация гледам какво правят по-опитните .След висшето работих,докато намеря работа по специалността като учител в техникум,да си призная точно такъв случай имах с едно момче,баща му някакъв ,,патрон,, -собственик на мандра и тн. Това мен не ме трогва!Също си качва краката на чина,пробвам културно да му обясня-не,падна ми пердето и го хванах за якето да го завлека до директорката,но се скъса .Добре,че си намерих точно в този момент работа по специалността,един учител не трябва да си изтърва нервите!,Но това на 2-3 месеца опит,младите учители нормално е да правят грешки в началото .След трезво анализиране винаги има начин-съвет от по-опитните учители,директора.със сигурност са отработили ситуацията,младите учители задължително да спазват дистанция,скъсяването още в началото е грешка!Ако бях останал бих говорил с родителите-нормалното е да имат интерес от възпитанието и проблемите на сина им,има похвати и по Макаренко,който се изучава при нас ,контролиране на лидерите,общи наказания и тн .Ако се прави всичко както трябва това обаче е голям труд,нищо общо с изпяване на урочето за 15 мин.,на Запад това се оценява,същата позиция в Германия учител получава 3,5 хиляди евро заплата,тук са 500-600 лева .