Е, сега нали е видима Венера ? Или щото поръчката е направена при невидима. :012: Тъкмо щях да се похваля, че досега като цяло каквото и да съм поръчвала онлайн, съм доволна. В конкретния случай става въпрос за Вивре. Иначе досега съм доволна от тях. Полученият продукт е вероятно с дефект, защото е от материал, който ми се струва трудно да се повреди при транспортиране. Пък и толкова грижливо беше опакован, като предпазна мярка. Сигурно обаче не е невъзможно. Понеже получих пратката вчера, вечерта не съм го забелязала. Днес сутринта забелязах този дефект. Фактът е че продуктът наистина е красив, стилен, правилен избор, а и скъпичък за нещо такова, но с нарушена цялост на едно място. Пък толкова му се радвах, като го получих.
В сайта на Вивре, предлагат възможност за връщане. Понеже е нещо, което се използва в домакинството, вече еднократно е влязъл в употреба. Дали това ще е проблем ? Дали е възможно заедно с връщането да ми го заменят с друг от същия вид ? Или трябва да правя нова поръчка ? Като цяло какви са Ви отзивите за процедурата връщане на продукт оттам ?