Навремето, още докато учех и бях студентка, и аз съм работила временно в магазин, за дамско бельо беше. Много ме учуди когато една клиентка /не беше чужденка/ пожела да пробва чорапогащник, при това от най-фините дето лесно се късат. Ето, липсва и клиентска култура, не само култура на обслужване.
Иначе в скъпите магазини дават да пробваш и бикини, боксерки, прашки, но се предполага, че там хората не влизат само за едното пробване, а с намерение да купят. В евтините магазини /за българско и китайско бельо/ нищо не се пробва, най-много някой сутиен да изпросиш да премериш в пробната, но пък насреща ще видиш кисела физиономия /на продавачката/, която в голяма степен ти разваля удоволствието от пазаруването.
Ама Весо, зависи в какъв магазин работиш. Не съм виждала в скъп магазин клиентите така да изпростяват, влизат и се държат възпитано. Там се прави предварителна пресявка - отблъскват нежелана клиентела с високи цени.