В офиса е загубена, сложена е в чувал, натоварена е уж към разпределиетлен център и там не е пристигнала. Гледаха записите и излиза, че в офиса е проблема. Аз към момчетата в офиса нямам негативни чувства. Стават грешки - дали от немърливост или невнимание, дали е открадната от друг клиент ... инциденти се случват.
Но за мен е недопустимо компания с претенции за водеща в бизнеса, да допуска такова отношение към клиент от отдела им за жалби, обезщетяване и т.н. Обслужването им на клиенти е не просто под всякаква критика, а потресаващо. Колко пъти ми звъняха (независимо дали ми е удобно да разговарям), разпитваха получателя - какво е трябвало да получи, искаха да им представя линкове на продуктите в пратката, а имаше и такива, които са дизайнерски, колекционерски и не могат да се купят от магазина ... И накрая - след щателно разследване и ровене - една "плюнка" с извинение .... Поне да ми бяха спестили двуседмичните разправии и да ми бяха поднесли студената вода в началото
И дали е Еконт, Спиди или друга компания - няма значение - всичко тук е така ... това ми се иска да се промени, но сигурно след 50-100г А аз не съм се отказала, но не ми е сега момента Имам и идея какво да направя
Алена, ако бяха момичета, щях да се съмнявам в тях.
Не знам как си им опростила сумата.
Ползвам редовно Еконт от две години, повече изпращам.
Един път не ми изплатиха наложен платеж, момчето ми каза , че ми го е изплатило в ден, в който не бях в града, не видях документ, обадих се в централата им, оттам разпоредиха проверка и вечерта онзи ми донесе парите вкъщи.
Втори случай- счупена част от сервиз. Не бях пак в града, опростих им сумата, но разбрах щателно какви са начините чрез рекламация да ти възстановят стойността, жената, която го бе поръчала си плати доставката и си го взе, защото много й харесвал.
Трети случай- обаждат ми се най- нагло, че аз трябва да платя доставката на предмет, който жената купувач отказала , защото на опипване през плика изглеждал счупен, и така тя си спестява доставката, отказвайки го.
Аз се ядосах, защото имаше предупреждение, че е чупливо, директно им изрецитирах какво смятам да направя, понеже вината е изцяло тяхна.
Точно след една минута ми се обадиха, че счупването е по тяхна вина и ще покрият доставката и цялата стойност.
Та така, гледат къде ще им мине номерът.