Остави я тази работа. Още си спомням как в една голяма верига за техника един не можа нещо да ми отговори на въпросите за един продукт, че извика друг работещ там. Най-малкото е необходимо да си наясно с това което продаваш - телефони и т.н., за да можеш да го представиш и обясниш на клиентите.
То не че е сложно, но съм останала с впечатление, че Веско няма голям афинитет към смартфоните.
Е Веско нали е с техническо образование.
И аз като си носих лаптопа на сервиз, ми обясниха, че не хващам wi fi заради честотата на процесора
пък много добре знаех що не хващам, заради дефектна платка. Същото и защо харда ми работи непрекъснато на 100% процента, първо техниците дето ми слагаха уиндоусите, в опит да го оправят ми направиха още 100 бели, а после и техниците от сервиза не можаха да ми отговорят, спрях си ъпдейтите на уиндоуса и си реших проблема.
Сега трябва да им го нося да ми решат проблема с температурата, не че ще могат, ама да видя каква тъпотия ще измислят, защото проверих, че в режим на игра 90-100градуса били нормални за тоя процесор, което му е максималното, как не гърми не знам.
Наскоро телевизор купувах, ти ги питаш нещо, те не могат да ти отговорят, ходят та четат из книжките.
Така че явно не се изисква особена компетентност.