Автор Тема: Правя рожденни хороскопи (начинаещ)  (Прочетена 5353 пъти)

astro.bgner

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Здравейте!

Аз съм начинаещ астролог и бих искал да придобия повече опит.
Считам че, опита идва с упражнения, най-вече с хороскопи на реални хора, с които бих могъл да комуникирам.
Много бих се радвал ако някой от този форум се съгласи да му направя рожден хороскоп!
Разбира се, ще е безплатно упражнение.
Аз ще придобия опит.
А вие ще придобиете допълнителна гледна точка към наталната си карта, към живота си!

Поздрави,
Астро.БГнер

Дракониада

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2824
Re: Правя рожденни хороскопи (начинаещ)
« Отговор #1 -: Март 11, 2016, 09:02:44 am »
А хороскоп на лице,което няма нищо общо с форума прави ли ти се?
Може и да бъркам,но защо ми миришеш на Слънце в Скорпион?  :017: Добре де-може и да бъркам.  :D
Набарах абсолютно всичките Ключове на Соломон!Мои са!   :d030:

astro.bgner

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Re: Правя рожденни хороскопи (начинаещ)
« Отговор #2 -: Март 11, 2016, 09:12:13 am »
Да, прави ми се :)
И да, слънцето е в Скорпион :)

Emma

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2844
  • Mbuki-mvuki
    • Emma и картите
Re: Правя рожденни хороскопи (начинаещ)
« Отговор #3 -: Март 11, 2016, 09:46:24 am »
Аз съм навита да ме ползваш за опитен заек.  :012:
I am naked, not unclothed but exposed…You undress me, not my skin, but my soul.

delphin

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2019
Re: Правя рожденни хороскопи (начинаещ)
« Отговор #4 -: Март 11, 2016, 10:01:33 am »
Хи, хи, и аз съм навита да съм зайче  ;)
Има един глас, който не използва думи. Слушай!
Мевляна Руми

Lilla

  • Без Астро Теми
  • Hero Member
  • *
  • Публикации: 13839
Re: Правя рожденни хороскопи (начинаещ)
« Отговор #5 -: Март 11, 2016, 11:00:16 am »