Сагата с моята пратка има продължение.Поръчах мечето с надпис на панделката в неделя през онлайн магазина им.Там пише,че поръчката е при клиента до два работни дни.Дадох моя телефон за връзка и адреса и имейла на сина ми.Във вторник започнах да звъня по телефона,никаква реакция.Исках да попитам дали поръчката ми е приета,нито се обадиха,нито писаха.Синът ми се е свързал с тях в някакъв момент и му казали,че заради надписа изисква повече време.Той им е казал,че ще приеме поръчката до петък,не по-късно,иначе я отказва.Казали до петък е при вас.И така,в петък продължавам да звъня,щото никой не вдига телефона в тази фирма.Намерих някакъв стационарен и телефониска ме свърза с друга жена,която каза,че пратката е взета от куриер на фирма Европът и ми даде номер на товарителница.С тези Европът,абсолютни некадърници,непрофесионалисти едва се свързах,защо и те мразят да вдигат телефони.През интернет е абсурд да проверя номер на пратка,не им работи сайта.Жената ,която вдигна телефона ха курир.фирма ми каза да очаквам пратката в другия четвъртък.Казах да си я връщат,защото не ми трябва за другата седмица.След това звънях отново във фирмата производител и както обикновено и там вдигат телефон след 100то позвъняване.Обясних им,че няма да приема тази пратка в другия четвърт.,че са ми казали друг срок и т.н.Тази дама се учуди чак,и ми каза да чакам на телефона ,ще ми върне обаждане след като говори с куриерската фирма.Никой не ми се обади.И.хора,днес някакъв идиот малоумен ми казва ,че е на адреса .Казах,ДОБРЕ и блокирах телефона му.На адреса нямаше никой.Никой не се обади да каже,че тръгва куриер за днес.Бясна съм на тези мързеливи ,безочливи и малоумни хора.
Куриерската фирма си я избират производителя,аз бях написала с еконт